piątek, 31 sierpnia 2012

Niezapowiedziane niespodzianki

Witam ! Informacja : filmik z tagami już w produkcji. Dzisiaj znów pełnia także jestem czujna ! Niespodzianek jednak dostarczył mi tego dnia mój chłopak. A mianowicie siedzę sobie śpiewam Don't cha, udając Nicole Scherzinger. Sprzątam, więc rolę mikrofonu idealnie odegrał mop. Od razu dodam, że w moim 'outfitcie' domowym, w żadnym stopniu nie przypominam Nicole. Szykując się do kolejnego utworu z mojej trasy koncertowej pt. ' Z kuchni do pokoju, aż po łazienke', mój domowy koncert nagle przerwał pisk domofonu. Zestresowana odebrałam. W słuchawce usłyszałam mój ukochany głos. Wykrzyknęłam od razu 'zabieje Cie!' i prędko pobiegłam chociaż umyć zęby. Ach Ci mężczyźni. Nie lubię niespodzianek, na które nie mogę się wcześniej przygotować. Tak wiem wtedy to już nie jest niespodzianka. Morał krótki : nie lubię nie zapowiedzianych wizyt. Na szczęście był to mój chłopak i nie miałam się czego wstydzić. Przed Wami parę ujęć z wczorajszego pokazu ;)

  Dodam tylko, że są to jedne z pierwszych zdjęć, na które załapał się mój partner ! Mówię Wam zawsze jest gdzieś za moim buszem z włosów lub odwrócony tyłem. A tu prosze. Jutro osatatni wakacyjny pokaz. Na weselu jako przent dla pary młodej :) Z racji tego, że moja mama idzie na inne zupełnie wesele w rodzinie, nie może mnie umalować. Dla mnie to tragedia zważając na fakt, iż jestem antytalent jeżeli chodzi o make-up. Tak więc jutro mama mojego chłopaka ją zastąpi, ciekawe co z tego wyjdzie. Wiem jedno- nie będą mogła na nią pokrzykiwać tak jak na swoja mamuśkę hehe ;)  Pozdrawiam Pussycat Dolls i rosnąca na moich ustach obrzudliwą opryszczkę ! Buźka !

66 komentarzy:

  1. Uff opryszczka..będzie ciężko z tym niespodziewanym gościem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. napewno bedziesz miala piekny makijaz...nie martw sie:)))a na pokazach wygladasz olsniewalaco:)))
    pozdrawiam Karolinko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam taki strój przymierzyć w jakim tańczysz :D co do niezapowiedzianych wizyt to mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki i blog. :D
    Obserwujemy ? ; ]

    http://wszystkook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo ładnie!
    ale Ci wszyscy słodzą! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ to pieknie ujęłaś :D hahaha :D
    no to przyszła teściowa musi się postarać! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest świetne ;)
    mi wyrosły dwie opryszczki, ale powoli, powoli domowym sposobem je zwalczam :)
    ksiazki-swiata.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy w większym stopniu nie byłam zainteresowana tańcem, nawet gdy moja dobra kolezanka zwiazała się popularnym tańcerzem i rozmów na temat tańca nie było konca. Niemniej jednak, zawsze podziwiam tancerzy, ich cudowne kreacje i smukłe ciała. Wyglądasz zjawiskowo, nic więcej dodawać nie trzeba.
    A takimi niespodziankami się nie przejmuj, bo mężczyźni zawsze najbardziej doceniają naturalność. Mysle, ze to dla nich nawet bardziej atrakcyjne, gdy widzą kobietę w długie bluzie i rozpuszczonych w nieładzie włosach - oczywiscie , jesli wszystko jest w należytej estetyce.
    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja też nie lubię nie zapowiedzianych wizyt! :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś zrobiłam taką niespodziankę koleżance. Też chciała mnie zabić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zapowiedziane wizyty u mnie się nie zdarzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tańczysz *.* Btw uwielbiam patrzeć na tak doświadczone pary <3 Chciałem Cię poinformować, że twój blog został nominowany w konkursie na najlepszy blog z okazji Dnia Bloga (oczywiście przeze mnie na mojej stronce). Najlepiej jakbyś poinformowała o tym swoich czytelników, bo nagroda jest warta zachodu - miesięczna reklama na Filmowym Abecadle :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za pasja ;) wygladalas slicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czasem latam po domu i udaję że śpiewam! :)
    Także nie jesteś sama^^

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo ale fajnie :D no to miłej zabawy :) i dziękuję za twoje odwiedziny u mnie :D

    PS:Tak czytając twoje posty,zauważyłam że z cb kreatywna osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje za komentarze . ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale niespodziankę Ci zrobił ;D Ja też bym chyba tak zareagowała. Mój jeszcze mi tak nie zrobił na szczęście ; )
    Makijaż na pewno wyjdzie wspaniały ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam czytać Twoje posty :D
    ja też nie lubię niezapowiedzianych wizyt, grrrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahha :D skad ja to znam :P,tez lubie pokoncertowac w czasie sprzatania :P...oczywiscie jesli nikt tego nie slyszy ^^.A co do wizyt to moj juz mnie widzial w stanie "rozczlapania" wiec ok ale przy kims innym czulabym sie rowniez niekomfortowo

    OdpowiedzUsuń
  20. niezapowiedziane wizyty to coś czego nie lubie :D swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki :)
    tak nawiasem, kiedy następny koncert?:D

    OdpowiedzUsuń
  22. heheh, ciekawa historia:) Pozdrawiam PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! Chciałabym tańczyć taniec towarzyski :)
    Wiesz, ten las jest jakiś 1km od mojego domu, i jest mały, więc nie ma tam żadnych zwierząt, a tym bardziej kogoś obcego, bo to nasza posiadłość :D Choć przyznaję, jak słyszałam jakieś szelesty to serce w gardle było :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wstaw na bloga filmik jak tańczysz!!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. haha ja też nie lubię takich wizyt :D super wyglądałaś na pokazie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny stórj, dodaj filmik jak masz :D
    cudnie tu :D

    pozdrawiam i zapraszam. obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. nienawidzę opryszczek, fu!
    ale włosy to ty masz faktycznie świetne.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. oo chciałabym Was zobaczyć :D !

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak bo były w 3d, ale jak dla mnie efekt był dobry.
    Bardzo fajne zdjęcia, świetną masz figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha, u mnie mikrofon to szczotka albo czasami pilot. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia ;d ja śpiewam do suszarki, bo nie słychać ;)
    uwielbiam Twoje notki ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. jak Ty pięknie wyglądasz!!:)

    oceniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie przepadam za niezapowiedzianymi wizytami, głównie dlatego, że nie lubię gdy ktoś mnie ogląda w dresie i niedbale zaplątanym koczku:) Świetny masz strój i taak ładnie wyrzeźbione ciało!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha uwielbiam czytać Twoje teksty :)). Ale co racja, to racja ja też zawsze powtarzam, że jeśli ktoś chce mi zrobić niespodziankę niech zadzwoni w najmniej oczekiwanym momencie i powie, ze za 40 minut jest u mnie :P. To jest dla mnie niespodzianka, a nie niezapowiedziane wizyty :P.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nawet lubię niespodziewane wizyty . Kiedy mam straszny bałagan już przez kilka dni i nie chcę mi się go sprzątnąć , to niezapowiedziane wizyty są super .:D Mam motywację , żeby posprzątać , bo za kilka minut mam gości :)
    Zapraszam : pamietnikniny1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz ! ;)
    Zazdroszczę całego tego tańca ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna taneczna para:)
    Powodzenia na pokazie!

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ach ten Twój taniec... rewelacja! a Ty jak zwykle wyglądasz zjawiskowo;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely pics! Mind to check out my blog?
    maybe we can follow each other :)
    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz trochę jak Serena z Plotkary ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha super się czytało tą notkę, trasa koncertowa "Z kuchni do pokoju, aż po łazienkę" - padłam :))) Ja mieszkam ze swoim facetem, więc codziennie widzi mnie w każdej sytuacji, nawet bez umytych zębów :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. jesteś absolutnie Cudowna ! ...i pięknie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mój ma zakaz robienia mi takich niespodzianek :D zaszantażowałam go, że go zostawię i się nabrał hahaha :D
    wyglądacie cudownie <3
    na opryszczkę bardzo dobry jest krem hascovir ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Niespodziewane wizyty czasami są świetne, ale to zależy kto ta wizytę składa ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. jejku aleś Ty piękna :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jesteś śliczna :) i oczywiście świetny blog, zdecydowanie będziemy wpadać częściej, dlatego dodajemy do obserwowanych. Zapraszamy do nas na nową notkę, wkrótce;p

    OdpowiedzUsuń
  47. zdjęcia są świetne... zwłaszcza jak sie na tych zdjęciach "wyginasz" haha :)

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. hahaha, noto faktycznie niezłą miałaś niespodziankę :D ale właśnie, dobrze że był to Twój chłopak, a nie ktoś kto nie miał okazji widzieć Cię w takim wydaniu. zdjęcia są świetne, powodzenia na ślubie :3

    OdpowiedzUsuń
  49. Widzę, że obie kochamy tańczyć i sprawia nam to frajdę :D
    Nagraj jakiś filmik z występów, chętnie bym zobaczyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. wow niesamowite te zdecia!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też nie lubię niezapowiedzianych wizyt ;) Bardzo mi przypominasz Blake Lively.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Tańce latynoamerykańskie?

    OdpowiedzUsuń