środa, 22 sierpnia 2012

Psiapsiółki

Cześć ! Dzisiaj pozwolę Wam odpocząć od motywu tańca, którym zdążę jeszcze tutaj nie raz i nie dwa, a nawet i nie trzy razy pomęczyć. Dodam tylko, że w ciągu ostatnich 2 dniu doszło mi jakieś 3 pokazy. Super ! Jednak coś za coś. Pokaz kosztem wesela. Troszeczkę mi przykro. Nie tylko z tego powodu. Jednak o tym drugiem wspomnę Wam kiedy uda mi się ( módlcie się o to ! ) przekabacić mamę. Wracając do środy. Naładowana energią słoneczną, spędziłam przemiły dzień w towarzystwie mojej psiapsiółki Emilci ;) Było przemiło ! Tradycyjnie buzie Nam się nie zamykały. Ale czego wymagać od dwóch nastoletnich plotkar, które nie widziały się nie chce nawet myśleć ile miesięcy ? Uwielbiam takie dni słońce świeci i pot ze mnie leci ;P A potem nagle ni z gruchy ni z pietruchy burza. Wielka burza i wiatr, który szybko pogonił Nas do kawiarni. Przeuroczy dzień zakończyłam tradycyjnie owocnym treningiem. Przed Wami zdjęcia wykonane przez moją kochaną zdolniachę. Miłego oglądania !

 Kto bystrzejszy, zauwazy sukienkę i dodatki z poprzedniej notki :D Jako, że powyżej opisana postać jest jedyną osobą, która wie o istnieniu mojego bloga to z tego miejsca ją gorąco pozdrawiam ! :) Buźka !

56 komentarzy:

  1. Oj na pewno jakoś bym Cię namówiła :p
    No ale tak czy siak na zdjęciach wychodzisz pięknie trzeba przyznać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo akurat, u mnie na blogu podobny temat :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos, you look beautiful! I love your dress! Thank you so much for stopping by & following!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  5. swietne fotki z pokazow ponizej:* (nie wiem o co sie mam modlic :P ale zycze,zeby mama ulegla:D).Zdjecia wyszly super:)!Bardzo ladna sukienka:)!Co do motorow to wiele dziewczyn nie przepada:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz ! na ostatnim zdjęciu to nawet Mega cudownie :) ...trzymam kciuki za mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne włosy :)

    Może dodamy się do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże kobieto jakie Ty masz przefantastyczne włosy <3 zawsze takie chciałam! W ogóle jesteś bardzo ładna i pewnie czesto to slyszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz.

    jeśli nadal jesteś zainteresowana nagłówkiem to napisz do mnie maila

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy!!:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna jestes:)
    obserwujemy?
    http://marzenkovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam spotkania z przyjaciółkami. One zawsze poprawiają humor :)
    Ale jesteś ładna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zdjęcia i świetna kiecka :D

    http://www.youtube.com/watch?v=ZEzldAsDdVQ&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze chciałam mieć takie włosy chociaż przez jeden dzień, żeby zobaczyć jak się układają. Zawsze sprawiają wrażenie super objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna jestes , piekna sukiennka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj długa historia. Najpierw śmierć trenerki, która miała podobne włoski do Twoich:)
    Po wakacjach mnie i moje koleżanki z formacji Junior przenieśli do Formacji wyżej, osoby z tej formacji nie były zbytnio zadowolone. Taka dziwna atmosfera.Obgadywanie i wql. Po śmierci trenerki wszystko się zmieniło. Zamiast iść do przodu staliśmy w miejscu, zero występów, zawodów, nowych układów. to mi się znudziło. Czasem żałuję,że odeszłam, ale zawsze mogę zapisać się gdzie indziej na tańce lub potańczyć w domu to mi się bardziej podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne włosy ; 3
    zdjęcia cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś piękna, zazdroszczę *.*
    Brak mi takich modelek w moim mieście :D
    A moją najlepszą odskocznią jest muzyka i czytanie książki :) Nie koniecznie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też niedawno widziałam się z przyjaciółką i tak samo - buzie nam się nie zamykały :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie zdolna ta twoja zdolniacha :) i wlosy piekne masz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie nie będę oryginalna, ale musze to napisać - masz świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale prześliczna jest ta sukieneczka!
    I faktycznie zdolniacha - ładne są te zdjęcia:)
    Dobrze jest czasami spotkać się z przyjaciółką i pogadać, to oczyszcza:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajowo :)
    Ja zapraszam do siebie na słodką biżuterię koniecznie zajrzyj ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję! uwielbiam te Twoje loki, a do tego jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka :) Pięknie wyglądasz :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna sukienka, szalenie takie lubie:)
    Pozdrawiam cieplo
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne ostatnie zdjęcie!
    noo ona ma jeszcze takie małe ząbki to nic nie przegryzie, ale jak ją nauczę, że nie wolno gryźć to może potem będę miała z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Ci takiej osoby. ;)
    Świetnie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna kiecka! bardzo Ci w niej ładnie ;)


    ps. dziękuje za życzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ładnie! cudowną masz sukienkę:))

    OdpowiedzUsuń
  34. ale masz piękne włosy..... tylko pozazdrościć :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś prześliczna!
    Cudowne zdjęcia, przyjaciółka ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  36. waw you have very beautiful hair! :) xo

    OdpowiedzUsuń
  37. miło spotkać przyjaciółke;p śliczne zdjecia i sukienka *_*
    ale pięknym trzeba sie urodzić szczęściaro ;)

    p.s usunełabys weryfikacje zdjeciowa?;pyłambym wdzieczna;p

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam twoje włosy :o *___*

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie wyglądasz ;d będę trzymać kciuki, aby Ci się udało przekabacić mamę

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ masz śliczną sukienkę! :)
    gdzie kupiłaś?:D:D
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezuu, jakie loki *.* Zawsze takie chciałam, dlatego, że sama miałam proste. Jestem blondynką i oczywiście wolałam zawsze ciemne. Czemu zawsze nam się podobają rzeczy, których nie mamy? :DD
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoja psiapsióła robi dobre zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj też byłam z przyjaciółką na ploteczkach ! Najlepsze są takie dni :) Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale pięknie wyglądasz masz niesamowitą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  45. ajjj mam dokładnie to samo ! :)
    http://notperfectbeautyful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. prześlicznie wyglądasz:) masz piękne włoski i zazdroszczę tańca. To było moim marzeniem , ale już troszkę za późno.. ;/ obserwujemy również

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham Cię skarbeczku <3

    OdpowiedzUsuń